ZWIĘKSZ
KONWERSJĘ.

Buduj zaufanie — od reklam po proces składania zamówienia.

Atmosfera zakupów w sklepie internetowym różni się od tej w sklepie osiedlowym, do którego codziennie wpadamy po bułki czy mleko. Jest bardziej anonimowo i trudniej zyskać zaufanie potencjalnych klientów. Jak w takim razie przekonać internautów do zakupów w e-sklepie? Trusted Shops oferuje odpowiednie rozwiązania, które pomogą Ci zwiększyć wskaźnik konwersji.

Skoro wszystkie strony internetowe wyglądają dziś na pierwszy rzut oka bardzo profesjonalnie, to skąd możemy wiedzieć, którzy sprzedawcy są naprawdę rzetelni?

Znak jakości Trusted Shops jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem jakości w Europie. Nie każdy sklep kwalifikuje się, by go otrzymać. Sklepy internetowe, które ubiegają się o przyznanie znaku, są sprawdzane na podstawie katalogu kryteriów jakości Trusted Shops. Dopiero po ich spełnieniu mogą wyświetlić znak na swojej stronie internetowej.

screenshot

W jaki sposób znak jakości Trusted Shops wpływa na wzrost konwersji?

Znak jakości Trusted Shops cieszy się renomą i zaufaniem. Sprawia, że odwiedzający dłużej pozostają na stronie sklepu i rzadziej porzucają koszyki. Wiedzą, że Twój sklep przestrzega praw konsumentów i można się z Tobą skontaktować w razie problemów. Jednocześnie są też pewni bezpieczeństwa swoich danych i ochrony kupującego. Najpóźniej w momencie potwierdzenia zamówienia otrzymują informację o możliwości skorzystania z gwarancji zwrotu pieniędzy.

screenshot

50% kupujących czyta opinie przed podjęciem decyzji o zakupie.

Z przygotowanego przez firmę Gemius raportu „E‑commerce w Polsce 2017‟ wynika, że co drugi kupujący ocenia wiarygodność sklepu na podstawie opinii innych użytkowników. Doświadczeni klienci wiedzą jednak, że w sieci znajduje się mnóstwo fałszywych ocen. W systemie opinii Trusted Shops oceniać mogą tylko osoby, które faktycznie złożyły zamówienie w danym sklepie.

screenshot

Pomóż odwiedzającym podjąć decyzję o zakupie, pokazując opinie o produktach.

Uzupełnij opisy i zdjęcia na stronach produktów o opinie osób, które je kupiły. Jeśli dany produkt nie okazał się atrakcyjny dla kupujących, lepiej wycofać go z oferty i zainwestować w asortyment, który spełnia oczekiwania użytkowników i zostanie doceniony w pozytywnych komentarzach. Dzięki temu zwiększy się konwersja, a wskaźnik zwrotów zmaleje. Aby umożliwić szybkie i łatwe wyświetlanie opinii, zapewniamy dostęp do interfejsu API oraz gotowe do skonfigurowania ramki Review Stickers na stronach produktów.

screenshot

Chętnie Ci pomożemy!

Rozwijasz swój sklep? Myślisz nad sposobami zwiększenia swoich obrotów? Masz więcej pytań? Zadzwoń. Chętnie z Tobą porozmawiamy i przygotujemy dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę.

22 462 64 00

Konwersje zaczynają się od reklamy.

Aby odwiedzający zrobili u Ciebie zakupy, sklep musi wzbudzić ich zaufanie. Dotyczy to także reklamy jego oferty. Ważne, by środki zainwestowane w zwiększenie dotarcia do Twojej grupy docelowej i ruchu na stronie, przełożyły się także na większą liczbę zamówień.

Google i media społecznościowe

Trusted Shops szybko przekazuje informacje podkreślające wiarygodność sklepu, pokazując użytkownikom znak jakości i gwiazdki oceny w wynikach wyszukiwania. Możesz nawet pochwalić się gwiazdkami oceny – pod warunkiem, że przestrzegasz przepisów prawa.

Google   YouTube

screenshot

Większa konwersja dzięki optymalizacji procesu składania zamówienia

Koszyk z zakupami jest pełny, klient prawie dotarł do kasy i opuszcza stronę bez złożenia zamówienia? Z pewnością zauważyłeś już takie sytuacje, przeglądając raporty swojego sklepu. W naszym bezpłatnym poradniku znajdziesz kilka sprawdzonych rozwiązań tego problemu.

Sprawdzone rozwiązania w naszym poradniku

Szybka i prosta integracja rozwiązań Trusted Shops w Twoim sklepie

Za pomocą kilku kliknięć zintegrujesz znak jakości Trusted Shops i 30‑dniową gwarancję zwrotu pieniędzy w wielu rodzajach oprogramowania dla sklepów internetowych. Jest to możliwe dzięki naszej wtyczce Trustbadge®.

Przejdź do instrukcji integracji