- Masz problem z zarejestrowaniem się na webinar?
Aby zarejestrować się na webinar, musisz wypełnić formularz. Pola oznaczone * są obowiązkowe. Jeśli nie widzisz całego formularza, tymczasowo wyłącz wtyczkę Ghostery w przeglądarce i ponownie załaduj stronę. - Masz problem z zalogowaniem się za pomocą GoToWebinar?
Korzystamy z aplikacji GoToWebinar. Jeśli nie używałeś jej wcześniej, przed przystąpieniem do webinaru przetestuj swoje połączenie.
Po rejestracji na wydarzenie otrzymasz wszystkie informacje. Wyślemy Ci również e-mail z przypomnieniem na krótko przed webinarem. - Nie ma dźwięku?
Tuż przed rozpoczęciem webinaru sprawdzamy jakość dźwięku. Jeśli nie słyszysz nic do chwili rozpoczęcia konferencji, spróbuj kliknąć przycisk "Mute" w aplikacji GoToWebinar.
- Masz problem z połączeniem?
Upewnij się, że spełniasz wymagania systemowe. Możesz sprawdzić to tutaj. - Chcesz zadać pytanie podczas webinaru?
Pytania sprawiają, że webinary są naprawdę ciekawe. Napisz swoje pytanie w oknie czatu i prześlij je.
Będzie ono widoczne dla organizatora wydarzenia oraz prelegentów. Na pytania zwykle odpowiadamy w końcowej części webinaru. Dlatego nie zdziw się, jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od razu.