Darmowa dostawa – czy (i jak) ją oferować?
Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?
We Francji 1/3 obrotów branży e-commerce generują sklepy odzieżowe. Sporo? W Polsce to aż 50%!
Bez względu na procentowy udział w rynku, ten francuski jest o wiele większy — blisko 38 mld euro rocznie.
Kto zgarnia największą część tego tortu? Sprawdź w tym artykule.
Ecommercemag.fr opublikował ranking 100 największych biznesów e-commerce we Francji. Decydującym kryterium uplasowania w zestawieniu była wielkość obrotu uzyskanego w 2017 roku.
Zatem — największe francuskie sklepy odzieżowe online to VeePee, Showroomprive oraz Le Redoute.
Ten artykuł został pierwotnie opublikowany w 2012 roku. W tamtym czasie ranking sklepów online we Francji z 2011 roku przedstawiał się następująco:
CDISCOUNT zwiększył swoje obroty z 1,18 mld euro do 3,4 mld euro
VENTE PRIVEE zmienił nazwę na VeePee i urósł 3-krotnie
hipermarkety otworzyły się na sprzedaż internetową i osiągnęły sukcesy
Showroomprive wzrósł prawie 5-krotnie
Jeśli interesuje Cię sprzedaż internetowa we Francji, zerknij na garść statystyk:
Powyżej znajdziesz archiwalne dane dotyczące wielkości rynku e-commerce we Francji, wraz z podziałem na branże.
Dla porównania wyniki z polskiego rynku:
Jak zatem widzisz, warto zawalczyć na rynku francuskim, gdyż jest on o wiele bardziej zróżnicowany, a także generuje większe obroty.
Fakt, Francja jest krajem większym od Polski, ale nawet nie dwukrotnie! Przy czym francuski rynek e-commerce jest większy ponad 4-krotnie!
Rozważasz wejście na rynek francuski ze swoim sklepem? Koniecznie sprawdź nasz poradnik [możesz pobrać za darmo]:
16.09.2019Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?
Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute, wykorzystując skuteczne strategie promocji i marketingu online.