Jakie sklepy potrzebują znaku jakości Trusted Shops?

W każdej branży firmy sprzedają podobne produkty i rywalizują o pozycję rynkową. W wielu przypadkach to cechy charakterystyczne pomagają konsumentom zdecydować się na konkretny produkt. Choćby takie jak znak jakości. Jak zatem Trusted Shops wyróżnia się na tle konkurencji?

blogTitle-TS_unique_products

Gwarancja Trusted Shops – czy warto?

Wiele firm skupia się na opiniach... całkiem słusznie. Opinie o produktach i oceny sklepu internetowego służą klientom nie tylko do wymiany doświadczeń, ale są przede wszystkim głównym czynnikiem, który wpływa na ich decyzje zakupowe. Pamiętaj, że zaufanie względem swojego sklepu internetowego możesz budować na wiele różnych sposobów. Sprawdźmy więc, jakie sklepy mogą osiągnąć największe korzyści dzięki produktom Trusted Shops oraz które z tych produktów odpowiadają ich potrzebom.

Firmy osiągające wysoką wartość koszyka oraz działające w najbardziej konkurencyjnych branżach

Klienci odwiedzający daną witrynę po raz pierwszy, zawsze przykłada wagę do wiarygodności. Nie ważne czy jest to sklep sprzedający produkty wysokiej klasy lub o dużej wartości, czy taki, który dopiero ugruntowuje swoją pozycję w branży. Zanim wydadzą duże pieniądze na jakiś produkt, muszą przekonać się do Twojej firmy. To samo dotyczy nowych marek w każdej branży. W takich przypadkach znak jakości Trusted Shops idealnie nadaje się do szybkiego zwiększenia konwersji.

Znak jakości Trusted Shops – kiedy jest przyznawany?

Aby otrzymać znak jakości i móc wyświetlać go na swoich witrynach, sklepy przechodzą szczegółowy audyt. Jest on potwierdzeniem, iż sklep internetowy działa zgodnie z prawem i przestrzega ścisłych wytycznych dotyczących transparentności. Każdy certyfikowany sklep daje klientom możliwość skorzystania z 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy, która obejmuje brak dostawy lub zwrotu środków.

Choć może się wydawać, że znak jakości oraz 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy przynoszą korzyści jedynie klientom, tak naprawdę zyskują sklepy, które go wyświetlają. Podczas audytu firmy zostają przeprowadzone przez proces mający na celu zapewnienie, że ich działalność jest zgodna z prawem UE oraz z przepisami lokalnymi. W niektórych przypadkach firma Trusted Shops pomogła nawet klientom w ulepszeniu ich warunków sprzedaży w celu zapewnienia lepszej ochrony ich sklepom.

Ogólnie rzecz biorąc, to narzędzie przydatne zarówno dla właścicieli sklepów, jak i klientów odwiedzających witrynę po raz pierwszy. Marka zyskuje wiarygodność, a klienci nie mają obaw przed robieniem zakupów na stronie, której nigdy wcześniej nie odwiedzali –  w efekcie właściciele sklepów odnotowują wyższy współczynnik konwersji.

Firmy rozwijające się międzynarodowo

Trusted Shops jest idealnym partnerem dla marek, które rozwijają się na wielu rynkach. Z produktów, które są dostępne w ośmiu językach, można korzystać w różnych międzynarodowych domenach, aby dotrzeć do nowych klientów w innych krajach.

 

Sklepy stacjonarne

W stale rozwijającym się świecie e-commerce łatwo zapomnieć, że działania promujące nasze sklepy internetowe powinny też mieć pozytywny wpływ na nasze sklepy stacjonarne. Trusted Shops oferuje także produkt, który wyróżnia się spośród pozostałych narzędzi służących do zbierania opinii.

Lokalne opinie

Mając na uwadze, że 87% konsumentów korzysta z Internetu w celu uzyskania informacji o lokalnych firmach, wyrobienie sobie reputacji w tej przestrzeni jest konieczne. Dzięki lokalnym opiniom Trusted Shops, klienci mogą zbierać opinie na temat poszczególnych lokalizacji sklepu, co może przyciągnąć do nich kolejnych konsumentów. Ponadto za ich pomocą sklepy mogą określić, co sprawdza się w jednej lokalizacji, a następnie wprowadzić to w innych oddziałach.

Dzięki lokalnym opiniom konsumenci mają dostęp do wielu możliwości przekazywania informacji zwrotnych. Mogą je przesyłać za pomocą tabletu wystawionego w sklepie, aplikacji, kodu QR czy e-mailem.

Podsumowanie

Trusted Shops - warto!

Chociaż wiele firm oferuje opinie jako główny produkt zwiększający wiarygodność sklepu internetowego, istnieją inne sposoby na zdobycie zaufania osób odwiedzających Twoją witrynę. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji.

seo strony produktu

0 komentarzy