Zobacz, co myślą Twoi klienci: Analiza sentymentu od Trusted Shops

mężczyzna siedzący przy komputerze przeprowadzający analizę sentymentu

Każdego dnia klienci dostarczają Ci nowych opinii na temat Twoich usług i oferty. Ten cenny feedback pozwala rozpoznać pewne tendencje, wyeliminować negatywne doświadczenia i wzmocnić pozytywne aspekty – w skrócie: zapewnić optymalny poziom satysfakcji klienta.

Aby to osiągnąć, musisz jednak przeanalizować i ocenić wszystkie te opinie: które aspekty są postrzegane pozytywnie, a które negatywnie? Gdzie w trakcie podróży zakupowej pojawiają się pochwały, a gdzie krytyka? W zależności od liczby opinii napływających każdego dnia, zadanie to może być bardzo czasochłonne, ponieważ nawet pięciogwiazdkowe oceny mogą zawierać ważne informacje o potrzebach klientów i potencjale do poprawy.

W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób Analiza sentymentu Trusted Shops może Cię odciążyć dzięki pomocy sztucznej inteligencji. 

Szczegółowa analiza z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Im więcej opinii otrzymujesz, tym bardziej szczegółowy staje się obraz satysfakcji klientów. Uzyskiwanie jak największej liczby i jak najbardziej szczegółowych komentarzy jest bardzo ważne dla właściciela sklepu, jednak wysiłek wymagany do zidentyfikowania odpowiednich sekwencji w poszczególnych opiniach i stworzenia przeglądu również wzrasta. 

Analiza sentymentu wykonuje dokładnie tę pracę za Ciebie z pomocą sztucznej inteligencji: 

  • odpowiednie sekcje opinii są identyfikowane i wyodrębniane w ciągu kilku sekund przy użyciu AI, 
  • sekwencje te są następnie przypisywane zarówno do sentymentu, jak i kategorii, 
  • zestawienie nastrojów codziennie podsumowuje wyniki w przejrzysty sposób. 

Im więcej opinii, tym lepiej

Analiza sentymentu niesie korzyści dla każdej firmy, od młodych start-upów po biznesy o ugruntowanej pozycji. Liczy się liczba opinii: gdy ta osiągnie poziom trudny do ręcznej analizy, nowe narzędzie uwalnia swój pełny potencjał.

Pozwala skupić się na zadaniach związanych z prowadzeniem biznesu i podejmować świadome decyzje w oparciu o jasne zestawienia, co skutkuje mniejszą liczbą porzuconych koszyków i większą liczbą zadowolonych klientów.

Jak działa Analiza sentymentu

Nowe narzędzie po jego aktywacji można znaleźć w Centrum kontrolnym eTrusted. Jest ono bardzo łatwe w użyciu. Po zarezerwowaniu Analizy sentymentu można natychmiast rozpocząć pracę bez żadnego wysiłku związanego z integracją: 

  1. W sekcji Sentiment Breakdown można zobaczyć, w ilu opiniach wspomniano o poszczególnych kategoriach oraz ile jest pozytywnych, neutralnych i negatywnych wzmianek w każdej z nich. 
  2. Sentiment Score jest obliczany na podstawie pozytywnych, neutralnych i negatywnych wzmianek w poszczególnych kategoriach 
  3. klikając kategorię, można zobaczyć, które fragmenty opinii zostały przeanalizowane – z tego miejsca można również przejść bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, aby odpowiedzieć na poszczególne komentarze. 

Dzięki Analizie sentymentu masz do dyspozycji wszystkie ważne fakty i liczby i możesz wzmacniać pozytywne trendy w oparciu o codziennie aktualizowane dane oraz reagować na problemy w ukierunkowany sposób – dla najcenniejszego zasobu dla Twojego sklepu: powracających klientów! 

Chcesz wiedzieć, co myślą Twoi klienci?

W takim razie Analiza sentymentu to narzędzie dla Ciebie!

Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą.  

Masz dodatkowe pytania lub sugestie? Skontaktuj się z nami!

21.05.2024
Daniel Ott

Daniel Ott

Select Country: