Darmowa dostawa – czy (i jak) ją oferować?
Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?
Każdego dnia klienci dostarczają Ci nowych opinii na temat Twoich usług i oferty. Ten cenny feedback pozwala rozpoznać pewne tendencje, wyeliminować negatywne doświadczenia i wzmocnić pozytywne aspekty – w skrócie: zapewnić optymalny poziom satysfakcji klienta.
Aby to osiągnąć, musisz jednak przeanalizować i ocenić wszystkie te opinie: które aspekty są postrzegane pozytywnie, a które negatywnie? Gdzie w trakcie podróży zakupowej pojawiają się pochwały, a gdzie krytyka? W zależności od liczby opinii napływających każdego dnia, zadanie to może być bardzo czasochłonne, ponieważ nawet pięciogwiazdkowe oceny mogą zawierać ważne informacje o potrzebach klientów i potencjale do poprawy.
W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób Analiza sentymentu Trusted Shops może Cię odciążyć dzięki pomocy sztucznej inteligencji.
Im więcej opinii otrzymujesz, tym bardziej szczegółowy staje się obraz satysfakcji klientów. Uzyskiwanie jak największej liczby i jak najbardziej szczegółowych komentarzy jest bardzo ważne dla właściciela sklepu, jednak wysiłek wymagany do zidentyfikowania odpowiednich sekwencji w poszczególnych opiniach i stworzenia przeglądu również wzrasta.
Analiza sentymentu wykonuje dokładnie tę pracę za Ciebie z pomocą sztucznej inteligencji:
Analiza sentymentu niesie korzyści dla każdej firmy, od młodych start-upów po biznesy o ugruntowanej pozycji. Liczy się liczba opinii: gdy ta osiągnie poziom trudny do ręcznej analizy, nowe narzędzie uwalnia swój pełny potencjał.
Pozwala skupić się na zadaniach związanych z prowadzeniem biznesu i podejmować świadome decyzje w oparciu o jasne zestawienia, co skutkuje mniejszą liczbą porzuconych koszyków i większą liczbą zadowolonych klientów.
Nowe narzędzie po jego aktywacji można znaleźć w Centrum kontrolnym eTrusted. Jest ono bardzo łatwe w użyciu. Po zarezerwowaniu Analizy sentymentu można natychmiast rozpocząć pracę bez żadnego wysiłku związanego z integracją:
Dzięki Analizie sentymentu masz do dyspozycji wszystkie ważne fakty i liczby i możesz wzmacniać pozytywne trendy w oparciu o codziennie aktualizowane dane oraz reagować na problemy w ukierunkowany sposób – dla najcenniejszego zasobu dla Twojego sklepu: powracających klientów!
W takim razie Analiza sentymentu to narzędzie dla Ciebie!
Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą.
Masz dodatkowe pytania lub sugestie? Skontaktuj się z nami!
21.05.2024Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?
Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute, wykorzystując skuteczne strategie promocji i marketingu online.