Zasada E-E-A-T w SEO. Jak tworzyć treści dla Google i użytkowników?

Zasada E-E-A-T ocenia jakość strony, biorąc pod uwagę jej ekspertyzę, doświadczenie, autorytet i wiarygodność. W jaki sposób wpływa ona na SEO?

7min. czytania  |  13.03.2025

16 wskazówek, które poprawią ranking SEO strony

Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?

7min. czytania  |  05.06.2024

Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

6min. czytania  |  06.03.2024

Międzynarodowe SEO: jak pozycjonować się na wielu rynkach?

Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?

7min. czytania  |  10.01.2024

3 bezpłatne rozszerzenia Google Ads dla lepszej skuteczności

Rozszerzenia Google Ads mogą być naprawdę korzystne dla kampanii reklamowych. Wiele sklepów z nich nie korzysta, a mogą one zwiększyć skuteczność reklam.

5min. czytania  |  08.12.2023

Planowanie i wdrażanie strategii SEO - praktyczne porady

Promowanie się w sieci wymaga przemyślanej strategii. Tylko wtedy przynosi ono efekty. Dzisiaj kilka porad na temat strategi SEO.

6min. czytania  |  30.11.2023

10 działań SEO dla wyższej konwersji w e-commerce

Zwiększ konwersję w swoim sklepie internetowym. Poznaj 10 najważniejszych działań SEO, które Ci w tym pomogą.

7min. czytania  |  24.10.2023

Sztuczna inteligencja i jej rola w SEO

Sztuczna inteligencja może wesprzeć Twoje działania SEO. Co możesz wdrożyć w e-sklepie, aby jak najlepiej wykorzystać sztuczną inteligencję?

6min. czytania  |  27.09.2023

Google Discover: co to jest i do czego służy?

Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.

3min. czytania  |  13.09.2023
Wybierz kraj: