Nowości w Google: zakupy za pomocą zdjęć, wiarygodniejsze wyniki i sztuczna inteligencja
Podczas ostatniej konferencji Google ogłosiło chęć położenia większego nacisku e-commerce i przedstawiło efekty prac nad sztuczną inteligencją.
Podczas ostatniej konferencji Google ogłosiło chęć położenia większego nacisku e-commerce i przedstawiło efekty prac nad sztuczną inteligencją.
Dobrze zaprojektowany formularz w e-sklepie to jeden z najważniejszych czynników wpływających na zwiększenie konwersji. O czym trzeba pamiętać?
Myślisz o rozpoczęciu współpracy z influencerem, ale nie wiesz od czego zacząć? Z tego artykułu dowiesz się, jak znaleźć odpowiednią osobę!
Czy Twoi klienci lubią Twój sklep internetowy? Skąd możesz to wiedzieć i jakie wnioski warto wyciągnąć?
Twój sklep internetowy sprzedaje te same produkty, co rynkowi konkurenci. Co możesz zrobić, aby się wyróżnić? Czytaj dalej!
Wykorzystaj siłę treści wizualnych, aby poprawić swoją pozycję w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch na stronie, świadomość marki i nie tylko.
Chcesz, aby Twój e-sklep zwiększył nie tylko zasięg, ale też liczbę klientów? Umieszczaj hashtagi we wpisach w social mediach.
Jak możesz się wyróżnić, gdy coraz więcej firm przenosi się do sieci i pojawiają się nowe e-sklepy? Chatbot może pomóc w szybszym rozwoju Twojej firmy.