Jak zwiększyć konwersję w e-sklepie za pomocą formularza?

Dobrze zaprojektowany formularz w e-sklepie to jeden z najważniejszych czynników wpływających na zwiększenie konwersji. O czym trzeba pamiętać?

3min. czytania  |  11.05.2021

Dlaczego warto współpracować z mikroinfluencerami?

Myślisz o rozpoczęciu współpracy z influencerem, ale nie wiesz od czego zacząć? Z tego artykułu dowiesz się, jak znaleźć odpowiednią osobę!

7min. czytania  |  05.05.2021

Visual content marketing: jak zwiększyć ruch dzięki obrazom?

Wykorzystaj siłę treści wizualnych, aby poprawić swoją pozycję w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch na stronie, świadomość marki i nie tylko.

4min. czytania  |  09.04.2021

Hashtagi i ich moc w social media marketingu

Chcesz, aby Twój e-sklep zwiększył nie tylko zasięg, ale też liczbę klientów? Umieszczaj hashtagi we wpisach w social mediach.

6min. czytania  |  06.04.2021

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje chatbota

Jak możesz się wyróżnić, gdy coraz więcej firm przenosi się do sieci i pojawiają się nowe e-sklepy? Chatbot może pomóc w szybszym rozwoju Twojej firmy.

4min. czytania  |  31.03.2021

Grupy docelowe w social mediach

Różne media społecznościowe są skierowane do różnych grup docelowych. Jak skutecznie docierać do klientów za pomocą social mediów?

6min. czytania  |  29.03.2021

Crawl budget: co to jest i jak wpływa na SEO

Co to jest budżet indeksowania? Co ma wspólnego z SEO i jak może poprawić pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?

7min. czytania  |  18.03.2021

Jak wykorzystywać mikrotargetowanie w e-commerce?

Być może słyszałeś o wyrażeniu „mikrotargetowanie”. W marketingu online może być ono bardzo przydatne w docieraniu do różnych odbiorców.

4min. czytania  |  08.03.2021

Dlaczego zbieranie opinii e-sklepu to nie wszystko?

W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.

3min. czytania  |  26.02.2021
Wybierz kraj: