Grupy docelowe w social mediach
Różne media społecznościowe są skierowane do różnych grup docelowych. Jak skutecznie docierać do klientów za pomocą social mediów?
Różne media społecznościowe są skierowane do różnych grup docelowych. Jak skutecznie docierać do klientów za pomocą social mediów?
Rebranding to proces polegający na zmianie kluczowych elementów komunikacji wizerunkowej marki. Jak przeprowadzić go w sklepie internetowym?
Co to jest budżet indeksowania? Co ma wspólnego z SEO i jak może poprawić pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?
Być może słyszałeś o wyrażeniu „mikrotargetowanie”. W marketingu online może być ono bardzo przydatne w docieraniu do różnych odbiorców.
W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.
Wybór odpowiednich metod dostawy to kwestia ważna z perspektywy konsumenta oraz prowadzenia biznesu. Jakie formy wysyłki wdrożyć w e-sklepie?
Omnichannel (inaczej sprzedaż wielokanałowa) ma za zadanie zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla klienta w różnych kanałach. Jak ją wdrożyć?
Prawo do odstąpienia od umowy to temat, który wielu właścicieli sklepów przyprawia o ból głowy. Oto kolejne błędy, które łatwo popełnić.