Off-page SEO: co to jest i jak stworzyć skuteczną strategię?

SEO pomaga w uzyskaniu lepszej widoczności i konwersji. Znaczenie ma nie tylko to, co umieszczasz na stronie, lecz także co znajduje się poza nią.

4min. czytania  |  28.01.2021

Jednoosobowi przedsiębiorcy z prawami konsumenta

Od 2021 r. niektóre uprawnienia, które przysługiwały konsumentom, pod pewnymi warunkami przysługują także jednoosobowym przedsiębiorcom.

4min. czytania  |  18.01.2021

Autorytet domeny: jak go zwiększyć i poprawić pozycję w Google

Jednym z czynników istotnych dla SEO jest autorytet domeny (Domain Authority). Im ten jest wyższy, tym lepsza będzie Twoja pozycja w Google.

7min. czytania  |  14.01.2021

5 porad, jak stworzyć społeczność w social mediach

Algorytmy, konkursy, influencerzy, storytelling, treści - przeczytaj o najważniejszych trendach w mediach społecznościowych.

5min. czytania  |  07.01.2021

14 typowych błędów w e-sklepach. Jak je naprawić?

Oferowanie produktów online otwiera nowe rynki dla wielu firm. Jest jednak kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas optymalizacji sklepu.

8min. czytania  |  28.12.2020

Praca zdalna: jak efektywnie pracować z domu

Praca zdalna: jak stworzyć odpowiednie stanowisko pracy, organizować dni, komunikować się z zespołem, aby była efektywna?

6min. czytania  |  14.12.2020

Google AppSheet: tworzenie aplikacji bez kodu

Google AppSheet to narzędzie, które umożliwia tworzenie własnych aplikacji bez konieczności posiadania wiedzy o kodowaniu. Czy warto z niego skorzystać?

4min. czytania  |  05.11.2020

Allegro czy własny sklep internetowy – gdzie sprzedawać?

Sprzedaż na Allegro to łatwość i szybkość, jednak założenie własnego sklepu internetowego to większa niezależność. Którą opcję wybrać?

5min. czytania  |  03.11.2020

Biznesplan sklepu internetowego – instrukcja

W biznesplanie sklepu internetowego powinno znaleźć się 6 podstawowych punktów. Jak brzmią i na co zwrócić uwagę?

4min. czytania  |  19.08.2020
Wybierz kraj: