Hashtagi i ich moc w social media marketingu

Chcesz, aby Twój e-sklep zwiększył nie tylko zasięg, ale też liczbę klientów? Umieszczaj hashtagi we wpisach w social mediach.

6min. czytania  |  06.04.2021

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje chatbota

Jak możesz się wyróżnić, gdy coraz więcej firm przenosi się do sieci i pojawiają się nowe e-sklepy? Chatbot może pomóc w szybszym rozwoju Twojej firmy.

4min. czytania  |  31.03.2021

Grupy docelowe w social mediach

Różne media społecznościowe są skierowane do różnych grup docelowych. Jak skutecznie docierać do klientów za pomocą social mediów?

6min. czytania  |  29.03.2021

Crawl budget: co to jest i jak wpływa na SEO

Co to jest budżet indeksowania? Co ma wspólnego z SEO i jak może poprawić pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?

7min. czytania  |  18.03.2021

Jak wykorzystywać mikrotargetowanie w e-commerce?

Być może słyszałeś o wyrażeniu „mikrotargetowanie”. W marketingu online może być ono bardzo przydatne w docieraniu do różnych odbiorców.

4min. czytania  |  08.03.2021

Dlaczego zbieranie opinii e-sklepu to nie wszystko?

W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.

3min. czytania  |  26.02.2021

Dostawa w sklepie internetowym – jakie formy dostawy oferować klientom?

Wybór odpowiednich metod dostawy to kwestia ważna z perspektywy konsumenta oraz prowadzenia biznesu. Jakie formy wysyłki wdrożyć w e-sklepie?

5min. czytania  |  18.02.2021

Omnichannel: plusy i minusy sprzedaży wielokanałowej

Omnichannel (inaczej sprzedaż wielokanałowa) ma za zadanie zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla klienta w różnych kanałach. Jak ją wdrożyć?

5min. czytania  |  15.02.2021

Prawo do odstąpienia od umowy – najczęstsze błędy – część druga

Prawo do odstąpienia od umowy to temat, który wielu właścicieli sklepów przyprawia o ból głowy. Oto kolejne błędy, które łatwo popełnić.

5min. czytania  |  09.02.2021
Wybierz kraj: