VAT w e-commerce: ważne zmiany
W lipcu 2021 roku zaczną obowiązywać zmiany przewidziane w reformie unijnego systemu VAT. Dowiedz się, co się zmieni i jak przygotować swoją firmę.
W lipcu 2021 roku zaczną obowiązywać zmiany przewidziane w reformie unijnego systemu VAT. Dowiedz się, co się zmieni i jak przygotować swoją firmę.
Rebranding to proces polegający na zmianie kluczowych elementów komunikacji wizerunkowej marki. Jak przeprowadzić go w sklepie internetowym?
Co to jest budżet indeksowania? Co ma wspólnego z SEO i jak może poprawić pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?
Ceny w kasie Twojego sklepu różnią się od tych wyświetlanych w Google Ads? Może to skończyć się zablokowaniem Twojego konta w Merchant Center.
Co powinieneś wiedzieć o zakupach w aplikacji? Przyjrzyjmy się, jak działa sprzedaż przez aplikacje mediów społecznościowych, jak Instagram czy Facebook.
Google chce do 2022 r. wyeliminować pliki cookies z Chrome i zadbać o prywatność użytkowników. Jak wpłynie to na działania reklamodawców?
Być może słyszałeś o wyrażeniu „mikrotargetowanie”. W marketingu online może być ono bardzo przydatne w docieraniu do różnych odbiorców.
W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.