Szukaj na blogu

      VAT w e-commerce: ważne zmiany

      W lipcu 2021 roku zaczną obowiązywać zmiany przewidziane w reformie unijnego systemu VAT. Dowiedz się, co się zmieni i jak przygotować swoją firmę.

      3min. czytania  |  26.03.2021

      Rebranding – co to jest i jak go przeprowadzić?

      Rebranding to proces polegający na zmianie kluczowych elementów komunikacji wizerunkowej marki. Jak przeprowadzić go w sklepie internetowym?

      4min. czytania  |  23.03.2021

      Crawl budget: co to jest i jak wpływa na SEO

      Co to jest budżet indeksowania? Co ma wspólnego z SEO i jak może poprawić pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?

      5min. czytania  |  18.03.2021

      Google zablokuje za różne ceny w SERP-ach i przy kasie

      Ceny w kasie Twojego sklepu różnią się od tych wyświetlanych w Google Ads? Może to skończyć się zablokowaniem Twojego konta w Merchant Center.

      3min. czytania  |  15.03.2021

      Zakupy w aplikacjach i social mediach

      Co powinieneś wiedzieć o zakupach w aplikacji? Przyjrzyjmy się, jak działa sprzedaż przez aplikacje mediów społecznościowych, jak Instagram czy Facebook.

      5min. czytania  |  12.03.2021

      Google rezygnuje z ciasteczek i stawia na prywatność w sieci

      Google chce do 2022 r. wyeliminować pliki cookies z Chrome i zadbać o prywatność użytkowników. Jak wpłynie to na działania reklamodawców?

      3min. czytania  |  10.03.2021

      Jak wykorzystywać mikrotargetowanie w e-commerce?

      Być może słyszałeś o wyrażeniu „mikrotargetowanie”. W marketingu online może być ono bardzo przydatne w docieraniu do różnych odbiorców.

      4min. czytania  |  08.03.2021

      Dlaczego zbieranie opinii e-sklepu to nie wszystko?

      W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.

      3min. czytania  |  26.02.2021

      Dostawa w sklepie internetowym – jakie formy dostawy oferować klientom?

      Wybór odpowiednich metod dostawy to kwestia ważna z perspektywy konsumenta oraz prowadzenia biznesu. Jakie formy wysyłki wdrożyć w e-sklepie?

      4min. czytania  |  18.02.2021
      Select Country: