Usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach e-sklepu

Zdarza się, iż sprzedawcy internetowi oferujący w swoim sklepie wyłącznie produkty nie są świadomi, iż świadczą oni jednocześnie usługi elektroniczne w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług elektronicznych. Taką usługą jest np. newsletter.

Czytaj dalej

Opinie w social mediach a reklama produktów

Opinie o sklepie i komentarze o produktach można łatwo zamieścić w social mediach. Może to być również skuteczna reklama asortymentu.

Czytaj dalej

Ważne terminy w prawie konsumenckim

Sprzedawca internetowy kierując swoją ofertę do konsumentów zobowiązany jest przestrzegać wielu przepisów w tym m.in. ustawy o prawach konsumenta czy kodeksu cywilnego. Przepisy te regulują sprzedaż na rzecz konsumentów i nakładają na sprzedawcę liczne...

Czytaj dalej

Kupowanie pozytywnych opinii to niedozwolona praktyka

Poztywne opinie nakręcają sprzedaż. Jednak kupno fałszywych może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

Czytaj dalej
kupowanie fałszywych pozytywnych opinii

Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 2

Przed dwoma tygodniami opisywaliśmy wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (np. w intrenecie lub poprzez pocztę e-mail). Dziś przedstawiamy drugą część tego podsumowania. Zachęcamy wszystkich do lektury!

Czytaj dalej

Opinie klientów to wyższa konwersja i mniej zwrotów

Opinie klientów to klucz do sukcesu dla e-commerce. Wpływają one na wiarygodność sklepu, zwiększenie sprzedaży i SEO.

Czytaj dalej
opinie klientów

Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 1

Co do zasady konsumentowi kupującemu towar na odległość np. w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. By skorzystać z tego uprawnienia konsument musi przesłać sprzedawcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14...

Czytaj dalej

Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe

Konsument musi zostać poinformowany przez przedsiębiorcę o wszystkich opłatach związanych z zawieraną umową. Jeżeli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia, przedsiębiorca przewiduje jakiekolwiek dodatkowe opłaty – konsument musi się wyraźnie zgodzić na ich...

Czytaj dalej

Relacja przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów...

W jednym z naszych ostatnich wpisów na blogu informowaliśmy o wejściu w życie nowej ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów która obowiązuje od 10 stycznia 2017 roku. W związku z nowymi przepisami i aktualizacją naszego regulaminu dla e-sklepów...

Czytaj dalej

Szukaj na blogu

      Usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach e-sklepu

      Zdarza się, iż sprzedawcy internetowi oferujący w swoim sklepie wyłącznie produkty nie są świadomi, iż świadczą oni jednocześnie usługi elektroniczne w...

      2min. czytania  |  14.06.2017

      Opinie w social mediach a reklama produktów

      Opinie o sklepie i komentarze o produktach można łatwo zamieścić w social mediach. Może to być również skuteczna reklama asortymentu.

      2min. czytania  |  29.05.2017

      Ważne terminy w prawie konsumenckim

      Sprzedawca internetowy kierując swoją ofertę do konsumentów zobowiązany jest przestrzegać wielu przepisów w tym m.in. ustawy o prawach konsumenta czy...

      2min. czytania  |  22.05.2017

      Kupowanie pozytywnych opinii to niedozwolona praktyka

      Poztywne opinie nakręcają sprzedaż. Jednak kupno fałszywych może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

      4min. czytania  |  08.05.2017

      Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 2

      Przed dwoma tygodniami opisywaliśmy wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (np. w intrenecie lub poprzez pocztę e-mail). Dziś...

      3min. czytania  |  12.04.2017

      Opinie klientów to wyższa konwersja i mniej zwrotów

      Opinie klientów to klucz do sukcesu dla e-commerce. Wpływają one na wiarygodność sklepu, zwiększenie sprzedaży i SEO.

      2min. czytania  |  11.04.2017

      Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 1

      Co do zasady konsumentowi kupującemu towar na odległość np. w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. By skorzystać z tego...

      2min. czytania  |  29.03.2017

      Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe

      Konsument musi zostać poinformowany przez przedsiębiorcę o wszystkich opłatach związanych z zawieraną umową. Jeżeli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia,...

      2min. czytania  |  15.02.2017

      Relacja przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów...

      W jednym z naszych ostatnich wpisów na blogu informowaliśmy o wejściu w życie nowej ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów która obowiązuje od 10...

      3min. czytania  |  27.01.2017

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies