Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 1

Co do zasady konsumentowi kupującemu towar na odległość np. w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. By skorzystać z tego...

2min. czytania  |  29.03.2017

Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe

Konsument musi zostać poinformowany przez przedsiębiorcę o wszystkich opłatach związanych z zawieraną umową. Jeżeli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia,...

2min. czytania  |  15.02.2017

Relacja przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich do ustawy o prawach konsumenta

W jednym z naszych ostatnich wpisów na blogu informowaliśmy o wejściu w życie nowej ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów która obowiązuje od 10...

3min. czytania  |  27.01.2017

Polubowne rozwiązywanie sporów w e-sklepach: nowe obowiązki

Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.

3min. czytania  |  21.11.2016

Uszkodzenie towaru powstałe podczas przesyłki do klienta

Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności...

2min. czytania  |  07.11.2016

Bezpieczeństwo produktu - kto ponosi odpowiedzialność?

Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule...

4min. czytania  |  27.09.2016

Sprzedaż e-papierosów w internecie zakazana

Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do...

2min. czytania  |  20.09.2016

Najważniejsze instytucje w polskiej branży e-commerce

Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy...

2min. czytania  |  11.04.2016

Jak zmierzyć efektywność newslettera?

KPI (Key Performance Indicator), czyli kluczowe wskaźniki efektywności pozwolą zoptymalizować i zwiększyć skuteczność wysyłanego newslettera. Przy...

2min. czytania  |  08.03.2016
Wybierz kraj: