Szukaj na blogu

      Reklamacja – ile razy sprzedawca może naprawiać rzecz?

      W przypadku zakupu wadliwego produktu, klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie „rękojmi za wadę” lub gwarancji.

      2min. czytania  |  24.07.2019

      Marketing B2B na Instagramie — czy warto? [+wskazówki]

      Marketing B2B na Instagramie. Kompletny poradnik. Wiedza + Narzędzia. Dowiedz się, czy warto i jak wypromować swoją markę B2B. Zyskaj nowych klientów.

      4min. czytania  |  22.07.2019

      Subskrypcje: przyszłość handlu elektronicznego

      Pakiety subskrypcyjne są obecnie bardzo modne, także w e-handlu. Podpowiadamy, o czym należy pamiętać, chcąc korzystać z tej metody sprzedaży.

      4min. czytania  |  23.05.2019

      Jak zaproponować klientom konkurencyjne ceny i jednocześnie zarobić?

      Aby stworzyć ofertę, która przekona klientów, musisz najpierw wynegocjować korzystne ceny zakupu towarów do Twojego e-sklepu. Podpowiadamy, jak to zrobić.

      2min. czytania  |  16.05.2019

      Marketing w e-commerce: online czy offline?

      Z naszego artykułu dowiesz się, jak umiejętnie połączyć z sobą online i offline marketing, aby stworzyć zwycięską kampanię sklepu internetowego.

      4min. czytania  |  08.05.2019

      Rekrutacja w branży e-commerce. Kogo i kiedy zatrudnić?

      Kiedy e-sprzedawcy powinni zacząć myśleć o zatrudnieniu kolejnych pracowników? Jakie stanowisko powinno zostać obsadzone najpierw?

      3min. czytania  |  30.04.2019

      5 wskazówek dla rozpoczynających kampanię na LinkedIn

      Jeśli działasz w sektorze B2B, LinkedIn będzie sprzymierzeńcem w pozyskiwaniu leadów i zwiększaniu ruchu na stronie internetowej.

      3min. czytania  |  29.04.2019

      Jak zaplanować budżet na media społecznościowe?

      Według jakich kryteriów należy określać budżet firmowej strategii promocji w social mediach i jak zaplanować podział środków na reklamę?

      5min. czytania  |  19.03.2019

      Wykorzystywanie plików cookies – dziś oraz w kontekście prac nad ePrivacy

      Pliki cookies śledzące zachowanie użytkowników internetu, w tym np. kupujących online w e-sklepach to dziś powszechność i standard funkcjonowania...

      3min. czytania  |  26.02.2019
      Select Country: