Reklamacja – ile razy sprzedawca może naprawiać rzecz?
W przypadku zakupu wadliwego produktu, klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie „rękojmi za wadę” lub gwarancji.
W przypadku zakupu wadliwego produktu, klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie „rękojmi za wadę” lub gwarancji.
Marketing B2B na Instagramie. Kompletny poradnik. Wiedza + Narzędzia. Dowiedz się, czy warto i jak wypromować swoją markę B2B. Zyskaj nowych klientów.
Pakiety subskrypcyjne są obecnie bardzo modne, także w e-handlu. Podpowiadamy, o czym należy pamiętać, chcąc korzystać z tej metody sprzedaży.
Aby stworzyć ofertę, która przekona klientów, musisz najpierw wynegocjować korzystne ceny zakupu towarów do Twojego e-sklepu. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Z naszego artykułu dowiesz się, jak umiejętnie połączyć z sobą online i offline marketing, aby stworzyć zwycięską kampanię sklepu internetowego.
Kiedy e-sprzedawcy powinni zacząć myśleć o zatrudnieniu kolejnych pracowników? Jakie stanowisko powinno zostać obsadzone najpierw?
Jeśli działasz w sektorze B2B, LinkedIn będzie sprzymierzeńcem w pozyskiwaniu leadów i zwiększaniu ruchu na stronie internetowej.
Według jakich kryteriów należy określać budżet firmowej strategii promocji w social mediach i jak zaplanować podział środków na reklamę?