Polubowne rozwiązywanie sporów w e-sklepach: nowe obowiązki

Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.

Czytaj dalej

Uszkodzenie towaru powstałe podczas przesyłki do klienta

Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności od tego, czy kupującym jest klient biznesowy (przedsiębiorca), czy też konsument.

Czytaj dalej
Blogtitle-Return-cost

Naśladownictwo opakowania a ryzyko wprowadzenia konsumentów w...

W sporze pomiędzy dwoma producentami cukierków typu „krówki”, Sąd Apelacyjny w Białymstoku rozpatrzył zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji, polegający na nieuprawnionym naśladownictwie i użyciu podobnego opakowania do opakowania, jakim...

Czytaj dalej
Blog-Title_bestof-legislation

Bezpieczeństwo produktu - kto ponosi odpowiedzialność?

Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule przedstawiamy ogólne wymogi dotyczące bezpieczeństwa produktów oraz obowiązki, jakie nakłada na...

Czytaj dalej
blogTitle-10_tips_product_description

Sprzedaż e-papierosów w internecie zakazana

Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do nich liquidy. Znowelizowana ustawa o ochronie zdrowia zabrania sprzedaży tych produktów na odległość.

Czytaj dalej
blogTitle-e_cigarettes

5 elementów, które zapewnią wzrost zaufania i lepszy wskaźnik...

Co oznacza zaufanie w przypadku sklepów internetowych? E-sklep zaczyna sprzedawać dopiero wtedy, gdy uzyska zaufanie odwiedzających. Poniżej zamieszczamy listę elementów, dzięki którym zyskasz większe zaufanie kupujących online, a co za tym idzie wyższy...

Czytaj dalej
blogTitle-traffic_ist_gut-conversion_ist_besser

Prawo do reklamacji a obowiązki sprzedawców internetowych

Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dwa fundamentalne prawa kupujących online. Dla sprzedawców internetowych to kluczowe aspekty prawne, które stanowią sedno posprzedażowej obsługi klienta.

Czytaj dalej

Najważniejsze instytucje w polskiej branży e-commerce

Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy zestawienie najważniejszych podmiotów wpływających prawnie i biznesowo na polską branżę e-commerce.

Czytaj dalej

Jak zmierzyć efektywność newslettera?

KPI (Key Performance Indicator), czyli kluczowe wskaźniki efektywności pozwolą zoptymalizować i zwiększyć skuteczność wysyłanego newslettera. Przy analizie wyników mailingu warto wziąć pod uwagę kilka wskaźników. Sprawdź jakich!

Czytaj dalej
blogTitle-E-Mail-Marketing_Erfolg_messen

Szukaj na blogu

      Polubowne rozwiązywanie sporów w e-sklepach: nowe obowiązki

      Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.

      3min. czytania  |  21.11.2016

      Uszkodzenie towaru powstałe podczas przesyłki do klienta

      Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności...

      2min. czytania  |  07.11.2016

      Naśladownictwo opakowania a ryzyko wprowadzenia konsumentów w...

      W sporze pomiędzy dwoma producentami cukierków typu „krówki”, Sąd Apelacyjny w Białymstoku rozpatrzył zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji,...

      2min. czytania  |  11.10.2016

      Bezpieczeństwo produktu - kto ponosi odpowiedzialność?

      Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule...

      3min. czytania  |  27.09.2016

      Sprzedaż e-papierosów w internecie zakazana

      Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do...

      2min. czytania  |  20.09.2016

      5 elementów, które zapewnią wzrost zaufania i lepszy wskaźnik...

      Co oznacza zaufanie w przypadku sklepów internetowych? E-sklep zaczyna sprzedawać dopiero wtedy, gdy uzyska zaufanie odwiedzających. Poniżej zamieszczamy...

      2min. czytania  |  13.09.2016

      Prawo do reklamacji a obowiązki sprzedawców internetowych

      Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dwa fundamentalne prawa kupujących online. Dla...

      2min. czytania  |  07.09.2016

      Najważniejsze instytucje w polskiej branży e-commerce

      Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy...

      2min. czytania  |  11.04.2016

      Jak zmierzyć efektywność newslettera?

      KPI (Key Performance Indicator), czyli kluczowe wskaźniki efektywności pozwolą zoptymalizować i zwiększyć skuteczność wysyłanego newslettera. Przy...

      2min. czytania  |  08.03.2016

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies