Szukaj na blogu

      Usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach e-sklepu

      Zdarza się, iż sprzedawcy internetowi oferujący w swoim sklepie wyłącznie produkty nie są świadomi, iż świadczą oni jednocześnie usługi elektroniczne w...

      2min. czytania  |  14.06.2017

      Opinie w social mediach a reklama produktów

      Opinie o sklepie i komentarze o produktach można łatwo zamieścić w social mediach. Może to być również skuteczna reklama asortymentu.

      2min. czytania  |  29.05.2017

      Ważne terminy w prawie konsumenckim

      Sprzedawca internetowy kierując swoją ofertę do konsumentów zobowiązany jest przestrzegać wielu przepisów w tym m.in. ustawy o prawach konsumenta czy...

      2min. czytania  |  22.05.2017

      Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 2

      Przed dwoma tygodniami opisywaliśmy wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (np. w intrenecie lub poprzez pocztę e-mail). Dziś...

      3min. czytania  |  12.04.2017

      Opinie klientów to wyższa konwersja i mniej zwrotów

      Opinie klientów to klucz do sukcesu dla e-commerce. Wpływają one na wiarygodność sklepu, zwiększenie sprzedaży i SEO.

      2min. czytania  |  11.04.2017

      Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 1

      Co do zasady konsumentowi kupującemu towar na odległość np. w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. By skorzystać z tego...

      2min. czytania  |  29.03.2017

      Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe

      Konsument musi zostać poinformowany przez przedsiębiorcę o wszystkich opłatach związanych z zawieraną umową. Jeżeli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia,...

      2min. czytania  |  15.02.2017

      Relacja przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich do ustawy o prawach konsumenta

      W jednym z naszych ostatnich wpisów na blogu informowaliśmy o wejściu w życie nowej ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów która obowiązuje od 10...

      3min. czytania  |  27.01.2017

      Polubowne rozwiązywanie sporów w e-sklepach: nowe obowiązki

      Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.

      3min. czytania  |  21.11.2016
      Select Country: