Polubowne rozwiązywanie sporów w e-sklepach: nowe obowiązki
Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.
Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.
Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności od tego, czy kupującym jest klient biznesowy (przedsiębiorca), czy też konsument.
W sporze pomiędzy dwoma producentami cukierków typu „krówki”, Sąd Apelacyjny w Białymstoku rozpatrzył zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji, polegający na nieuprawnionym naśladownictwie i użyciu podobnego opakowania do opakowania, jakim...
Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule przedstawiamy ogólne wymogi dotyczące bezpieczeństwa produktów oraz obowiązki, jakie nakłada na...
Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do nich liquidy. Znowelizowana ustawa o ochronie zdrowia zabrania sprzedaży tych produktów na odległość.
Co oznacza zaufanie w przypadku sklepów internetowych? E-sklep zaczyna sprzedawać dopiero wtedy, gdy uzyska zaufanie odwiedzających. Poniżej zamieszczamy listę elementów, dzięki którym zyskasz większe zaufanie kupujących online, a co za tym idzie wyższy...
Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dwa fundamentalne prawa kupujących online. Dla sprzedawców internetowych to kluczowe aspekty prawne, które stanowią sedno posprzedażowej obsługi klienta.
Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy zestawienie najważniejszych podmiotów wpływających prawnie i biznesowo na polską branżę e-commerce.
KPI (Key Performance Indicator), czyli kluczowe wskaźniki efektywności pozwolą zoptymalizować i zwiększyć skuteczność wysyłanego newslettera. Przy analizie wyników mailingu warto wziąć pod uwagę kilka wskaźników. Sprawdź jakich!
Przedsiębiorcy mogą teraz w większym zakresie korzystać z internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet.
Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności...
W sporze pomiędzy dwoma producentami cukierków typu „krówki”, Sąd Apelacyjny w Białymstoku rozpatrzył zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji,...
Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule...
Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do...
Co oznacza zaufanie w przypadku sklepów internetowych? E-sklep zaczyna sprzedawać dopiero wtedy, gdy uzyska zaufanie odwiedzających. Poniżej zamieszczamy...
Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dwa fundamentalne prawa kupujących online. Dla...
Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy...