Szukaj na blogu

      Praca w Trusted Shops — jak wygląda? (benefity, kultura)

      Trusted Shops wyróżnia się spośród innych firm na rynku. 28 dni urlopu, zachodnia kultura pracy, poszanowanie work-life balance. Sprawdź, co to oznacza.

      5min. czytania  |  06.08.2020

      W ten sposób firmy radzą sobie z kryzysem

      Sprawdź, w jaki sposób w przeszłości firmy radziły sobie z kryzysem. Dzięki temu wyciągniesz wnioski, jak zachować się w dobie pandemii koronawirusa.

      4min. czytania  |  15.05.2020

      Sekretne wskazówki SEO – wprost od pracownika Google

      John Mueller, pracownik Google, zdradza wskazówki dotyczące pozycjonowania w wyszukiwarkach. Sprawdź nasze podsumowanie.

      3min. czytania  |  07.05.2020

      Sprzedaż w Google Shopping jest teraz darmowa!

      Google udostępniło tzw. darmowe listingi w zakładce Zakupy Google. Możesz promować swoje produkty w tym miejscu za darmo.

      3min. czytania  |  27.04.2020

      Tak możesz informować o certyfikacie w swoim sklepie

      Certyfikatem Trusted Shops warto się chwalić! Sprawdź, w jaki sposób sklepy internetowe przedstawiają swoje członkowstwo w ramach Trusted Shops.

      2min. czytania  |  21.04.2020

      Allegro i Amazon. Zagrożenie dla polskich e-sklepów

      Allegro zdobywa pozycję lidera światowego e-commerce. Amazon wchodzi do Polski. Jakimi metodami odeprzeć tak silną konkurencję? Sprawdź.

      4min. czytania  |  20.02.2020

      Jak sprawić, aby klienci zapamiętali nasz sklep?

      Często pierwsze wrażenie bywa decydujące. Ta zasada dotyczy również zakupów przez internet. Jak dać się zapamiętać klientom?

      3min. czytania  |  14.11.2019

      VerpackG - co to jest i kogo dotyczy? [wysyłka do Niemiec]

      Od stycznia 2019 roku sprzedawcy internetowi wysyłający produkty do Niemiec muszą uwzględniać nowe obowiązki dot. opakowań oraz dokonać rejestracji.

      4min. czytania  |  12.11.2019

      3 pomijane wskaźniki efektywności w e-commerce

      Koszt pozyskania klienta, wskaźnik jego utrzymania i średnia wartość zamówienia to wskaźniki, które często się pomija. Dlaczego warto je śledzić?

      6min. czytania  |  30.10.2019
      Select Country: