3 pomijane wskaźniki efektywności w e-commerce
Koszt pozyskania klienta, wskaźnik jego utrzymania i średnia wartość zamówienia to wskaźniki, które często się pomija. Dlaczego warto je śledzić?
Koszt pozyskania klienta, wskaźnik jego utrzymania i średnia wartość zamówienia to wskaźniki, które często się pomija. Dlaczego warto je śledzić?
Konsument zwraca towar z wyraźnymi śladami użycia. Czy sprzedawcy przysługuje prawo do uzyskania odszkodowania? Tak, ale... Sprawdź, co mówi prawo!
Francja to opłacalny rynek dla handlu zagranicznego. Z jakimi sklepami musisz konkurować, chcąc wejść na ten rynek?
Konsumentom nabywającym usługi w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Jednak istnieje wyjątek... Sprawdź jaki!
Czy oferta jest wiążąca? Jakie ma skutki? A może to zaproszenie do zawarcia umowy? Wyjaśniamy konsekwencje art. 71, art. 63 i innych — ludzkim językiem.
Zamawiam z obowiązkiem zapłaty — odstrasza klientów? Sprawdź, jakich alternatywnych sformułowań możesz użyć. Dowiedz się, co to znaczy według prawa.
W przypadku zakupu wadliwego produktu, klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie „rękojmi za wadę” lub gwarancji.
Marketing B2B na Instagramie. Kompletny poradnik. Wiedza + Narzędzia. Dowiedz się, czy warto i jak wypromować swoją markę B2B. Zyskaj nowych klientów.