Szukaj na blogu

      Brexit – najważniejsze zmiany od 1 stycznia 2021 roku

      1 stycznia Wielka Brytania znajdzie się poza unią celną i oficjalnie stanie się państwem trzecim. Co to oznacza do polskich sklepów?

      3min. czytania  |  04.12.2020

      Instagram pozwoli na wyszukiwanie po słowach kluczowych

      Nadchodzi rewolucja na Instagramie - na portalu będzie można wyszukiwać już nie tylko za pomocą hashtagów, lecz także słów kluczowych z opisu zdjęcia.

      2min. czytania  |  25.11.2020

      Google AppSheet: tworzenie aplikacji bez kodu

      Google AppSheet to narzędzie, które umożliwia tworzenie własnych aplikacji bez konieczności posiadania wiedzy o kodowaniu. Czy warto z niego skorzystać?

      3min. czytania  |  05.11.2020

      Allegro czy własny sklep internetowy – gdzie sprzedawać?

      Sprzedaż na Allegro to łatwość i szybkość, jednak założenie własnego sklepu internetowego to większa niezależność. Którą opcję wybrać?

      4min. czytania  |  03.11.2020

      Jak dobrze prowadzić blog firmowy? 7 skutecznych praktyk

      Blog firmowy może być narzędziem do rozwijania biznesu. Aby jednak tak się stało, powinieneś zadbać m.in. o regularne publikacje i ciekawą tematykę.

      3min. czytania  |  22.10.2020

      Zwiększ zaufanie z Ochroną Kupującego Trusted Shops!

      To nie cena, a zaufanie do sprzedawcy ma dla Polaków kupujących w internecie największe znaczenie przy wyborze e-sklepu. Sprawdź, jak je zwiększyć!

      3min. czytania  |  09.10.2020

      Prawo do odstąpienia od umowy – najczęstsze błędy – część druga

      Prawo do odstąpienia od umowy to temat, który wielu właścicieli sklepów przyprawia o ból głowy. Oto kolejne błędy, które łatwo popełnić.

      3min. czytania  |  21.08.2020

      Biznesplan sklepu internetowego – instrukcja

      W biznesplanie sklepu internetowego powinno znaleźć się 6 podstawowych punktów. Jak brzmią i na co zwrócić uwagę?

      4min. czytania  |  19.08.2020

      Jak wypromować e-sklep na Instagramie? 6 wskazówek

      W promocji biznesu na Instagramie tkwi ogromny potencjał sprzedażowy. Sprawdź, dlaczego warto być na tej platformie i jak budować zasięgi.

      4min. czytania  |  10.08.2020
      Select Country: