Dlaczego zbieranie opinii e-sklepu to nie wszystko?
W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.
W roku 2021 zbieranie opinii nie wystarczy już do wykazania wiarygodności sklepu internetowego. Przeczytaj, czego jeszcze potrzebujesz.
Wybór odpowiednich metod dostawy to kwestia ważna z perspektywy konsumenta oraz prowadzenia biznesu. Jakie formy wysyłki wdrożyć w e-sklepie?
Omnichannel (inaczej sprzedaż wielokanałowa) ma za zadanie zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla klienta w różnych kanałach. Jak ją wdrożyć?
Oto kilka praktycznych wskazówek, które sprawią, że wyszukiwanie w Google będzie jeszcze trafniejsze i użyteczniejsze.
SEO pomaga w uzyskaniu lepszej widoczności i konwersji. Znaczenie ma nie tylko to, co umieszczasz na stronie, lecz także co znajduje się poza nią.
Od 2021 r. niektóre uprawnienia, które przysługiwały konsumentom, pod pewnymi warunkami przysługują także jednoosobowym przedsiębiorcom.
Jednym z czynników istotnych dla SEO jest autorytet domeny (Domain Authority). Im ten jest wyższy, tym lepsza będzie Twoja pozycja w Google.
Algorytmy, konkursy, influencerzy, storytelling, treści - przeczytaj o najważniejszych trendach w mediach społecznościowych.