Jak wypromować e-sklep na Instagramie? 6 wskazówek

W promocji biznesu na Instagramie tkwi ogromny potencjał sprzedażowy. Sprawdź, dlaczego warto być na tej platformie i jak budować zasięgi.

5min. czytania  |  10.08.2020

Jak sprawić, aby klienci zapamiętali nasz sklep?

Często pierwsze wrażenie bywa decydujące. Ta zasada dotyczy również zakupów przez internet. Jak dać się zapamiętać klientom?

4min. czytania  |  14.11.2019

VerpackG - co to jest i kogo dotyczy? [wysyłka do Niemiec]

Od stycznia 2019 roku sprzedawcy internetowi wysyłający produkty do Niemiec muszą uwzględniać nowe obowiązki dot. opakowań oraz dokonać rejestracji.

5min. czytania  |  12.11.2019

3 pomijane wskaźniki efektywności w e-commerce

Koszt pozyskania klienta, wskaźnik jego utrzymania i średnia wartość zamówienia to wskaźniki, które często się pomija. Dlaczego warto je śledzić?

8min. czytania  |  30.10.2019

Odpowiedzialność konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy

Konsument zwraca towar z wyraźnymi śladami użycia. Czy sprzedawcy przysługuje prawo do uzyskania odszkodowania? Tak, ale... Sprawdź, co mówi prawo!

4min. czytania  |  17.09.2019

Francuskie sklepy online - które są największe? [lista]

Francja to opłacalny rynek dla handlu zagranicznego. Z jakimi sklepami musisz konkurować, chcąc wejść na ten rynek?

2min. czytania  |  16.09.2019

Świadczenie usług a prawo do odstąpienia od umowy

Konsumentom nabywającym usługi w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Jednak istnieje wyjątek... Sprawdź jaki!

5min. czytania  |  04.09.2019

Organizacja magazynu – najważniejsze zasady

Długi czas dostawy to ryzyko nie tylko uszczerbku na wizerunku, ale też problemów prawnych. Oto zasady dotyczące efektywnej organizacji magazynu.

3min. czytania  |  02.09.2019

Oferta w rozumieniu KC (art. 71, art. 63) - co oznacza?

Czy oferta jest wiążąca? Jakie ma skutki? A może to zaproszenie do zawarcia umowy? Wyjaśniamy konsekwencje art. 71, art. 63 i innych — ludzkim językiem.

11min. czytania  |  29.08.2019
Wybierz kraj: