Omnichannel: plusy i minusy sprzedaży wielokanałowej
Omnichannel (inaczej sprzedaż wielokanałowa) ma za zadanie zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla klienta w różnych kanałach. Jak ją wdrożyć?
Omnichannel (inaczej sprzedaż wielokanałowa) ma za zadanie zapewnić płynne doświadczenie zakupowe dla klienta w różnych kanałach. Jak ją wdrożyć?
Oto kilka praktycznych wskazówek, które sprawią, że wyszukiwanie w Google będzie jeszcze trafniejsze i użyteczniejsze.
SEO pomaga w uzyskaniu lepszej widoczności i konwersji. Znaczenie ma nie tylko to, co umieszczasz na stronie, lecz także co znajduje się poza nią.
Od 2021 r. niektóre uprawnienia, które przysługiwały konsumentom, pod pewnymi warunkami przysługują także jednoosobowym przedsiębiorcom.
Jednym z czynników istotnych dla SEO jest autorytet domeny (Domain Authority). Im ten jest wyższy, tym lepsza będzie Twoja pozycja w Google.
Algorytmy, konkursy, influencerzy, storytelling, treści - przeczytaj o najważniejszych trendach w mediach społecznościowych.
Oferowanie produktów online otwiera nowe rynki dla wielu firm. Jest jednak kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas optymalizacji sklepu.
Cookies stają się coraz bardziej transparentne, ale także coraz więcej firm chce z nich rezygnować. Jak wygląda przyszłość bez ciasteczek?