Jak wypromować e-sklep na Instagramie? 6 wskazówek
W promocji biznesu na Instagramie tkwi ogromny potencjał sprzedażowy. Sprawdź, dlaczego warto być na tej platformie i jak budować zasięgi.
W promocji biznesu na Instagramie tkwi ogromny potencjał sprzedażowy. Sprawdź, dlaczego warto być na tej platformie i jak budować zasięgi.
Często pierwsze wrażenie bywa decydujące. Ta zasada dotyczy również zakupów przez internet. Jak dać się zapamiętać klientom?
Od stycznia 2019 roku sprzedawcy internetowi wysyłający produkty do Niemiec muszą uwzględniać nowe obowiązki dot. opakowań oraz dokonać rejestracji.
Koszt pozyskania klienta, wskaźnik jego utrzymania i średnia wartość zamówienia to wskaźniki, które często się pomija. Dlaczego warto je śledzić?
Konsument zwraca towar z wyraźnymi śladami użycia. Czy sprzedawcy przysługuje prawo do uzyskania odszkodowania? Tak, ale... Sprawdź, co mówi prawo!
Francja to opłacalny rynek dla handlu zagranicznego. Z jakimi sklepami musisz konkurować, chcąc wejść na ten rynek?
Konsumentom nabywającym usługi w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Jednak istnieje wyjątek... Sprawdź jaki!
Długi czas dostawy to ryzyko nie tylko uszczerbku na wizerunku, ale też problemów prawnych. Oto zasady dotyczące efektywnej organizacji magazynu.