Kalendarz adwentowy w social mediach – 8 pomysłów
Kalendarz adwentowy w social mediach może być unikalnym pomysłem marketingowym. Oto kilka pomysłów na taką akcję.
Kalendarz adwentowy w social mediach może być unikalnym pomysłem marketingowym. Oto kilka pomysłów na taką akcję.
Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?
Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!
Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?
Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!
Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.
Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.
Dzięki narzędziom do monitorowania mediów społecznościowych możesz dowiedzieć się, co użytkownicy mówią o Tobie w internecie.