Kalendarz adwentowy w social mediach – 8 pomysłów
Kalendarz adwentowy w social mediach może być unikalnym pomysłem marketingowym. Oto kilka pomysłów na taką akcję.
Kalendarz adwentowy w social mediach może być unikalnym pomysłem marketingowym. Oto kilka pomysłów na taką akcję.
Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?
Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!
Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?
Choć inwestycja w reklamy na Facebooku może być opłacalna, nadal istnieją sposoby, aby zwiększyć zasięg organiczny i dotrzeć do fanów.
Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!
Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.
Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.