Uszkodzenie towaru powstałe podczas przesyłki do klienta
Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności...
Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności...
W sporze pomiędzy dwoma producentami cukierków typu „krówki”, Sąd Apelacyjny w Białymstoku rozpatrzył zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji,...
Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule...
Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do...
Co oznacza zaufanie w przypadku sklepów internetowych? E-sklep zaczyna sprzedawać dopiero wtedy, gdy uzyska zaufanie odwiedzających. Poniżej zamieszczamy...
Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy...
KPI (Key Performance Indicator), czyli kluczowe wskaźniki efektywności pozwolą zoptymalizować i zwiększyć skuteczność wysyłanego newslettera. Przy...
E-mail marketing to popularne wśród marketerów narzędzie do utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami. Umiejętnie prowadzony pomaga w...