Szukaj na blogu

      Uszkodzenie towaru powstałe podczas przesyłki do klienta

      Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności...

      2min. czytania  |  07.11.2016

      Naśladownictwo opakowania a ryzyko wprowadzenia konsumentów w błąd – wyrok Sądu Apelacyjnego w Białymstoku

      W sporze pomiędzy dwoma producentami cukierków typu „krówki”, Sąd Apelacyjny w Białymstoku rozpatrzył zarzut popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji,...

      2min. czytania  |  11.10.2016

      Bezpieczeństwo produktu - kto ponosi odpowiedzialność?

      Przedsiębiorca, który sprowadza towary z Unii Europejskiej do Polski jest zasadniczo klasyfikowany jako dystrybutor lub producent towarów. W artykule...

      3min. czytania  |  27.09.2016

      Sprzedaż e-papierosów w internecie zakazana

      Początek września przyniósł spore zmiany dla sklepów internetowych posiadających w swojej ofercie wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy i przeznaczone do...

      2min. czytania  |  20.09.2016

      5 elementów, które zapewnią wzrost zaufania i lepszy wskaźnik konwersji

      Co oznacza zaufanie w przypadku sklepów internetowych? E-sklep zaczyna sprzedawać dopiero wtedy, gdy uzyska zaufanie odwiedzających. Poniżej zamieszczamy...

      2min. czytania  |  13.09.2016

      Najważniejsze instytucje w polskiej branży e-commerce

      Prowadząc działalność w sieci sprzedawcy internetowi powinni znać główne instytucje rynkowe mające wpływ na branżę e-handlu. Poniżej zamieszczamy...

      2min. czytania  |  11.04.2016

      Jak zmierzyć efektywność newslettera?

      KPI (Key Performance Indicator), czyli kluczowe wskaźniki efektywności pozwolą zoptymalizować i zwiększyć skuteczność wysyłanego newslettera. Przy...

      2min. czytania  |  08.03.2016

      Newsletter wysłany zgodnie z prawem

      E-mail marketing to popularne wśród marketerów narzędzie do utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami. Umiejętnie prowadzony pomaga w...

      2min. czytania  |  07.03.2016

      Nowy obowiązek informacyjny – poinformuj o platformie ODR!

      Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013, od dnia 9 stycznia 2016, sklepy internetowe zobowiązane są informować konsumentów o możliwości rozwiązywania...

      2min. czytania  |  08.01.2016
      Select Country: