Newsletter wysłany zgodnie z prawem

E-mail marketing to popularne wśród marketerów narzędzie do utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami. Umiejętnie prowadzony pomaga w pozyskaniu nowych oraz utrzymaniu dotychczasowych klientów. Z narzędzia korzysta również coraz większa...

Czytaj dalej
blogTitle-newsletterDesign7Tipps

Nowy obowiązek informacyjny – poinformuj o platformie ODR!

Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013, od dnia 9 stycznia 2016, sklepy internetowe zobowiązane są informować konsumentów o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution).

Czytaj dalej
blogTitle-GDPR_compliance

Nieuwzględniona reklamacja a koszty przesyłki towaru

Jeśli zakupiona w e-sklepie rzecz ma wady i jest niezgodna z umową konsumentowi przysługuje ustawowe prawo do reklamacji. Kto ponosi koszty związane z reklamacją? Czy konsument w przypadku wysyłki reklamowanego towaru zawsze może domagać się od...

Czytaj dalej
shutterstock_217329868_675x300px-1

E-sklepy z USA najchętniej wybierane w Europie

Cztery firmy pochodzące ze Stanów Zjednoczonych znalazły się w rankingu 25 sklepów internetowych, które osiągają największe obroty w Europie.

Czytaj dalej

Jak powinna wyglądać strona z podsumowaniem zamówienia?

Na ostatniej stronie w procesie zakupowym e-sklep musi udostępnić informacje opisane w ustawie o prawach konsumenta. Czyli jakie?

Czytaj dalej

Jakie informacje na temat przedsiębiorcy powinny się znaleźć na...

Przepisy prawa przewidują szereg obowiązków w zakresie wskazania przez właściciela sklepu internetowego określonych informacji i danych dotyczących prowadzonej działalności. Służą one zapewnieniu przejrzystości oraz umożliwiają konsumentowi uzyskanie...

Czytaj dalej
Sitemaps

Reklamacja – wydłużenie okresu domniemania istnienia wady

Konsument dokonujący zakupu w sklepie internetowym, podobnie jak w przypadku zakupu w standardowym sklepie, ma prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru. Nowa ustawa o prawach konsumenta wydłużyła, z korzyścią dla kupujących, ustawowe terminy...

Czytaj dalej
Blog-Title_bestof-legislation

Zakup usług przez internet a prawo do odstąpienia od umowy –...

Liczba miłośników zakupów przez internet systematycznie wzrasta. Konsumenci mogą kupować w sieci produkty z każdej kategorii, a przedsiębiorcy robią wszystko, aby asortyment sklepu był różnorodny i interesujący. Coraz więcej osób decyduje się również na...

Czytaj dalej
shutterstock_217329868_675x300px-1

Kary dla e-sprzedawców za niedopełnienie obowiązków...

Nowa ustawa o prawach konsumenta wprowadziła szereg obowiązków informacyjnych, które sprzedawca powinien dopełnić względem konsumenta. Większość istotnych dla e-sprzedawcy obowiązków informacyjnych została przez ustawodawcę ujęta w ustawie o prawach...

Czytaj dalej
shutterstock_311956439_675x300px-1

Szukaj na blogu

      Newsletter wysłany zgodnie z prawem

      E-mail marketing to popularne wśród marketerów narzędzie do utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami. Umiejętnie prowadzony pomaga w...

      2min. czytania  |  07.03.2016

      Nowy obowiązek informacyjny – poinformuj o platformie ODR!

      Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013, od dnia 9 stycznia 2016, sklepy internetowe zobowiązane są informować konsumentów o możliwości rozwiązywania...

      2min. czytania  |  08.01.2016

      Nieuwzględniona reklamacja a koszty przesyłki towaru

      Jeśli zakupiona w e-sklepie rzecz ma wady i jest niezgodna z umową konsumentowi przysługuje ustawowe prawo do reklamacji. Kto ponosi koszty związane z...

      3min. czytania  |  21.12.2015

      E-sklepy z USA najchętniej wybierane w Europie

      Cztery firmy pochodzące ze Stanów Zjednoczonych znalazły się w rankingu 25 sklepów internetowych, które osiągają największe obroty w Europie.

      2min. czytania  |  07.12.2015

      Jak powinna wyglądać strona z podsumowaniem zamówienia?

      Na ostatniej stronie w procesie zakupowym e-sklep musi udostępnić informacje opisane w ustawie o prawach konsumenta. Czyli jakie?

      2min. czytania  |  23.11.2015

      Jakie informacje na temat przedsiębiorcy powinny się znaleźć...

      Przepisy prawa przewidują szereg obowiązków w zakresie wskazania przez właściciela sklepu internetowego określonych informacji i danych dotyczących...

      2min. czytania  |  26.10.2015

      Reklamacja – wydłużenie okresu domniemania istnienia wady

      Konsument dokonujący zakupu w sklepie internetowym, podobnie jak w przypadku zakupu w standardowym sklepie, ma prawo do złożenia reklamacji zakupionego...

      2min. czytania  |  12.10.2015

      Zakup usług przez internet a prawo do odstąpienia od umowy –...

      Liczba miłośników zakupów przez internet systematycznie wzrasta. Konsumenci mogą kupować w sieci produkty z każdej kategorii, a przedsiębiorcy robią...

      2min. czytania  |  25.09.2015

      Kary dla e-sprzedawców za niedopełnienie obowiązków...

      Nowa ustawa o prawach konsumenta wprowadziła szereg obowiązków informacyjnych, które sprzedawca powinien dopełnić względem konsumenta. Większość istotnych...

      2min. czytania  |  27.08.2015

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies