E-mail marketing: 10 pomysłów na skuteczny tytuł

Nico Zorn jest renomowanym autorem artykułów na temat marketingu internetowego. Autor przedstawia cenne wskazówki dotyczace formułowania ciekawych tematów wiadomości. Stosując dziesięć praktycznych porad i pomysłów, sprzedawcy internetowi mogą tworzyć zachęcające tytuły, które pomogą zwiększyć wskaźnik otwieralności informacji wysyłanej pocztą elektroniczną.

20171005_Mottobild-Blogbeitrag-Eigener-Text-in-Bewertungsemails_632x260px_MKT-1265

Praktyczne porady

  1. Wykorzystuj tematy, które w danym momencie są aktualne i istotne dla Twojej grupy docelowej: „Jeszcze tylko X dni do rozpoczęcia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej - zamów teraz nowy telewizor."
  2. Stwórz wrażenie oferty ograniczonej czasowo, aby zachęcić do szybkiego działania: „Tylko dzisiaj: 20% zniżki na wszystkie telewizory Samsung" lub „Wielka oferta mebli ogrodowych - tylko przez trzy dni."
  3. Używaj spersonalizowanego tytułu: „Ekskluzywny prezent dla Pana, Panie Zorn."
  4. Uwzględniaj aktualne warunki pogodowe i korzystaj z nich podczas tworzenia tytułu, na przykład: „Rozpocznij sezon wiosenny z naszymi hitami modowymi."
  5. Personalizuj tytuły na podstawie historii zamówień: „Praktyczne akcesoria dla Twojego nowego aparatu cyfrowego."
  6. Wzbudź ciekawość - przykładowo „Czeka na Ciebie mała niespodzianka" lub „Wygrałeś?"
  7. Przeproś - na przykład za długi czas ładowania strony Twojego sklepu internetowego „Z powodu dużego zainteresowania naszą witryną" - „Przepraszamy za długi czas oczekiwania (10% specjalnej zniżki)."
  8. Wyłam się ze zwyczajowej i utartej komunikacji, wykorzystując specjalne wydarzenia (sprzedażowe): „Wyprzedaż magazynu – do 50% zniżki na wybrane produkty."
  9. Korzystaj z mechanizmów zabawy jako formy zachęty: „Panie Zorn, brakuje Panu jeszcze tylko 20 punktów bonusowych do zdobycia premii."
  10. Skorzystaj z Social Proof („Instynktu stadnego") używając tytułu w rodzaju „Nasze najczęściej rozdawane produkty".

Informacje na temat autora


Nico Zorn jest partnerem w Saphiron GmbH, firmie doradczej w zakresie marketingu internetowego i e-commerce. Od 2003 roku Nico Zorn prowadzi blog na temat e-mail marketingu oraz jest popularnym ekspertem, który chętnie udziela wywiadów na temat marketingu internetowego i branży e-commerce.

1 komentarz