Czym są obciążenia zwrotne i jak się przed nimi uchronić?
Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?
Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?
Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.
Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?
Trwają prace nad wdrożeniem trzech unijnych dyrektyw, które będą miały znaczący wpływ na e-handel. Konieczne będzie m.in. dostosowanie się do zmian w...
Sprzedaż internetowa w Niemczech wiąże się z koniecznością spełnienia tamtejszych kryteriów prawnych. Jak się przygotować?
Na rozpatrzenie reklamacji przedsiębiorca ma 14 dni. Jeśli nie odniesie się do niej w tym czasie, zostaje uznana za zasadną.
Istnieje kilka powodów, przez które sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację - np. używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
W lipcu 2021 roku zaczną obowiązywać zmiany przewidziane w reformie unijnego systemu VAT. Dowiedz się, co się zmieni i jak przygotować swoją firmę.