Jak napisać regulamin sklepu internetowego?

Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego zgodny z prawem? Poznaj praktyczne wskazówki i kluczowe elementy, które musisz uwzględnić w e-sklepie.

5min. czytania  |  18.02.2025

Nowe Rozporządzenie o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) a e-sklepy

Nowe Rozporządzenie o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) nakłada nowe obowiązki na e-sklepy. O czym muszą pamiętać sprzedawcy?

3min. czytania  |  12.12.2024

Ustawa o dostępności – nowe wyzwanie dla rynku e-commerce

W 2025 r. w życie wejście Ustawa o dostępności, która nałoży na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. Co dokładnie nas czeka?

4min. czytania  |  10.10.2024

Kupowanie pozytywnych opinii to niedozwolona praktyka

Poztywne opinie nakręcają sprzedaż. Jednak kupno fałszywych może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

4min. czytania  |  18.09.2024

Zakładanie e-sklepu – aspekty prawne

Prawne aspekty związane z prowadzeniem e-sklepu to m.in. regulamin bez klauzul niedozwolonych oraz obsługa reklamacji i zwrotów.

6min. czytania  |  04.09.2024

Reklamacje w sklepie internetowym: wszystko, co musisz wiedzieć

Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dla e-sprzedawców kluczowe aspekty prawne.

4min. czytania  |  14.08.2024

6 lat obowiązywania RODO

W kwietniu minęło sześć lat od wprowadzenia RODO. Co udało się osiągnąć dzięki nowym przepisom oraz jakie są wyzwania na przyszłość?

4min. czytania  |  11.07.2024

Czym są obciążenia zwrotne i jak się przed nimi uchronić?

Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?

4min. czytania  |  20.12.2023

Dyrektywa Omnibus: nowe wymogi dot. wyprzedaży i udostępniania opinii

Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.

5min. czytania  |  30.03.2023
Wybierz kraj: