Jakie treści tworzyć dla każdego etapu ścieżki zakupowej?
Świadomość, rozważanie i decyzja: stwórz odpowiednie treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów na każdym etapie zakupu.
Zbierając więcej opinii, możesz zwiększyć zaufanie klientów i poprawić SEO. Dowiedz się, jak skutecznie prosić o oceny swojego sklepu.
Remarketing i retargeting to pojęcia często ze sobą mylone. Co je różni, jakie są ich cele i kiedy je stosować?
Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.
Nowe Rozporządzenie o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) nakłada nowe obowiązki na e-sklepy. O czym muszą pamiętać sprzedawcy?
Sprawdź najważniejsze daty dla właścicieli e-sklepów, a także niedziele handlowe i dni wolne od pracy w 2025 roku.
Zwiększenie wartości koszyka jest możliwe - wystarczy zastosować sprawdzone metody. Dowiedz się, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.
Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?