Jak zbierać więcej opinii klientów?

Zbierając więcej opinii, możesz zwiększyć zaufanie klientów i poprawić SEO. Dowiedz się, jak skutecznie prosić o oceny swojego sklepu.

4min. czytania  |  30.01.2025

Remarketing i retargeting – na czym polegają i czym się różnią?

Remarketing i retargeting to pojęcia często ze sobą mylone. Co je różni, jakie są ich cele i kiedy je stosować?

7min. czytania  |  08.01.2025

Marketing na walentynki: 9 pomysłów dla e-sklepów

Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.

7min. czytania  |  02.01.2025

Nowe Rozporządzenie o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) a e-sklepy

Nowe Rozporządzenie o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) nakłada nowe obowiązki na e-sklepy. O czym muszą pamiętać sprzedawcy?

3min. czytania  |  12.12.2024

Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla e-sklepów

Sprawdź najważniejsze daty dla właścicieli e-sklepów, a także niedziele handlowe i dni wolne od pracy w 2025 roku.

6min. czytania  |  04.12.2024

Jak zwiększyć średnią wartość koszyka zakupowego (AOV)?

Zwiększenie wartości koszyka jest możliwe - wystarczy zastosować sprawdzone metody. Dowiedz się, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.

6min. czytania  |  20.11.2024

Darmowa dostawa – czy (i jak) ją oferować?

Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?

3min. czytania  |  13.11.2024

Jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute?

Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute, wykorzystując skuteczne strategie promocji i marketingu online.

2min. czytania  |  06.11.2024
Wybierz kraj: