Jak poprawić poziom satysfakcji klienta?

Zadowoleni klienci - życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów?

Czytaj dalej

16 wskazówek, które poprawią ranking SEO strony

Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?

Czytaj dalej

Zobacz, co myślą Twoi klienci: Analiza sentymentu od Trusted...

Zrozumienie i wykorzystanie opinii kupujących: Analiza sentymentu pozwoli Ci w optymalizacji podróży zakupowej klienta.

Czytaj dalej
mężczyzna siedzący przy komputerze przeprowadzający analizę sentymentu

Jak wykorzystać igrzyska olimpijskie do zwiększenia sprzedaży?

Igrzyska olimpijskie to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży. Wykorzystanie imprezy w marketingu wymaga jednak pewnej kreatywności. Jak to robić?

Czytaj dalej
mężczyzna wybiegający z bloków startowych

Kiedy myśleć o migracji z jednej platformy e-commerce na drugą?

Migracja z jednej platformy e-commerce opłaca się m.in., gdy ta dotychczasowa wpływa negatywnie na czas ładowania strony czy staje się ona zbyt kosztowna.

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncept platform e-commerce

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

Chatboty, wyszukiwanie głosowe czy za pomocą obrazu to niektóre z rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pomocne w e-commerce.

Czytaj dalej
sztuczna inteligencja w e-commerce

System ERP: kompleksowa obsługa e-biznesu w jednym ekosystemie

System ERP to oprogramowanie służące do kompleksowego zarządzania procesami w firmie. Jego główną zaletą jest ułatwienie zarządzania biznesem.

Czytaj dalej
analityk przed komputerem analizujący dane

Jaki jest Twój Net Promoter Score (NPS)?

NPS to narzędzie, dzięki któremu ocenisz stopień zadowolenia klientów z Twoich usług. Jak go obliczyć i wykorzystywać w prowadzeniu biznesu?

Czytaj dalej
nps

5 sposobów na promocję Dnia Ojca w e-sklepie

Dzień Ojca to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży i pogłębienia relacji z klientami przed wakacyjnym zastojem w handlu.

Czytaj dalej
dziewczynka wręczająca ojcu prezent z okazji dnia ojca

Szukaj na blogu

      Jak poprawić poziom satysfakcji klienta?

      Zadowoleni klienci - życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów?

      6min. czytania  |  20.06.2024

      16 wskazówek, które poprawią ranking SEO strony

      Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?

      7min. czytania  |  05.06.2024

      Zobacz, co myślą Twoi klienci: Analiza sentymentu od Trusted...

      Zrozumienie i wykorzystanie opinii kupujących: Analiza sentymentu pozwoli Ci w optymalizacji podróży zakupowej klienta.

      3min. czytania  |  21.05.2024

      Jak wykorzystać igrzyska olimpijskie do zwiększenia sprzedaży?

      Igrzyska olimpijskie to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży. Wykorzystanie imprezy w marketingu wymaga jednak pewnej kreatywności. Jak to robić?

      4min. czytania  |  08.05.2024

      Kiedy myśleć o migracji z jednej platformy e-commerce na drugą?

      Migracja z jednej platformy e-commerce opłaca się m.in., gdy ta dotychczasowa wpływa negatywnie na czas ładowania strony czy staje się ona zbyt kosztowna.

      4min. czytania  |  02.05.2024

      Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

      Chatboty, wyszukiwanie głosowe czy za pomocą obrazu to niektóre z rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pomocne w e-commerce.

      8min. czytania  |  24.04.2024

      System ERP: kompleksowa obsługa e-biznesu w jednym ekosystemie

      System ERP to oprogramowanie służące do kompleksowego zarządzania procesami w firmie. Jego główną zaletą jest ułatwienie zarządzania biznesem.

      4min. czytania  |  17.04.2024

      Jaki jest Twój Net Promoter Score (NPS)?

      NPS to narzędzie, dzięki któremu ocenisz stopień zadowolenia klientów z Twoich usług. Jak go obliczyć i wykorzystywać w prowadzeniu biznesu?

      4min. czytania  |  10.04.2024

      5 sposobów na promocję Dnia Ojca w e-sklepie

      Dzień Ojca to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży i pogłębienia relacji z klientami przed wakacyjnym zastojem w handlu.

      8min. czytania  |  03.04.2024

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies