Jak każdy sprzedawca internetowy, któremu leży na sercu sukces własnego biznesu, powinieneś stale poszukiwać usług o najlepszym ROI. Trusted Shops jako jedyny w Europie zapewnia pełny pakiet narzędzi pomagających budować zaufanie konsumentów w internecie.
Chcesz zaprojektować efektywne komunikaty do swoich klientów? Może Ci w tym pomóc model AIDA. Technika ta jest szeroko stosowana w świecie marketingu. Na czym polega? Kiedy powinieneś ją stosować? Jak możesz ją wykorzystać, aby zwiększyć swój biznes?
6 kwietnia 2023 r. w EXPO XXI w Warszawie po raz kolejny odwiedzający będą mogli spotkać się z największymi przedstawicielami branży e-commerce w Polsce podczas 23. edycji Targów eHandlu. Pojawi się tam również Trusted Shops – i to w podwójnej roli. Spotkaj się z nami i sprawdź, jak możesz rozwinąć z nami swój biznes!
Bez marketingu sklep internetowy jest zdany na szczęście i przypadek. To nie najlepszy sposób na zwiększenie obrotów, dlatego ważne jest planowanie i wyznaczanie celów marketingowych. Tylko w ten sposób można zapewnić sobie większe grono stałych klientów i wzrost obrotów. Prezentujemy te, które są naszym zdaniem najistotniejsze, by osiągnąć sukces.
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich nie tylko od czasu szumu wokół ChatGPT. Samouczące się oprogramowanie wnosi również wartość dodaną do handlu online. Smart Review Assistant generuje dostosowane, wysokiej jakości odpowiedzi na opinie klientów za pomocą jednego kliknięcia myszy. Z tego artykułu dowiesz się, co potrafi to narzędzie i dlaczego warto je wykorzystywać.
Liczba użytkowników Instagrama wciąż rośnie i każdy sklep internetowy powinien być obecny na tej platformie. Ale co dobrego wynika z obecności online bez ludzi śledzących Twoje konto? Oto trzy wskazówki, które pomogą Ci zdobyć nowych obserwujących – za darmo!
Growth marketing i analiza konkurencji są ważnymi elementami rozwoju każdej firmy. Odkrycie, co możesz zoptymalizować w swoim biznesie, mając oko na konkurencję, jest równie ważne, jak każdy inny aspekt prowadzenia przedsiębiorstwa. Dowiedzmy się więc, w jaki sposób można wykorzystać growth marketing i analizę konkurencji, aby zwiększyć wydajność biznesu e-commerce.
Kiedy klienci napiszą opinię o Twoim sklepie internetowym, powinieneś odwdzięczyć się komentarzem zwrotnym. W tym artykule podpowiemy Ci, jak umiejętnie reagować na pozytywne i negatywne opinie i tym samym wzmacniać swoją markę.
Oparte na sztucznej inteligencji narzędzie ChatGPT to w ostatnich tygodniach najgorętszy temat jeśli chodzi o technologię i internet. Swoją odpowiedź na to oprogramowanie już przygotowuje Google, które ogłosiło, że niebawem światło dzienne ujrzy ich własna aplikacja – Bard. Nie ulega więc wątpliwości, że sztuczna inteligencja będzie pełnić coraz ważniejszą rolę w naszym świecie – również w e-commerce. Jak wykorzystać tę technologię w biznesie i jak się przygotować na te zmiany?
Rozwój e-commerce jest nieprzerwany. I nie zanosi się na to, by wkrótce miałoby się to zmienić. Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją w przyszłości, to mamy dla Ciebie kilka innowacyjnych i ciekawych trendów marketingowych, na które powinieneś zwrócić uwagę.