Logo dla firmy juz zaprojektowane? Czas z niego skorzystać, by wyróżnić się w mediach społecznościowych. Dzisiaj mamy dla Was potężną dawkę wiedzy na temat budowania wizerunku marki w sieci! Pamiętaj – jak Cię widzą, tak Cię piszą!
Posiadanie profesjonalnej strony internetowej, która nie jest łatwa w nawigacji, jest jak posiadanie drogiej, ale wiecznie zacinającej się drukarki: sprawia, że ludzie będą sfrustrowani i po prostu odejdą.
Zrealizujesz te 3 punkty! Musisz tylko nauczyć się, jak wyróżnić swój sklep na tle konkurencji. Poznaj 9 skutecznych i sprawdzonych metod — w tym artykule.
Obchodzony w czerwcu Dzień Ojca zbliża się już wielkimi krokami, zatem najwyższy czas, by zastanowić się, jakie promocje i wyprzedaże zaproponować klientom z okazji tego ważnego dla każdego taty dnia. W tym artykule przyjrzymy się, jak najlepiej wykorzystać tę okazję do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym.
Te pięć błędów SEA mogą być powodem, dla którego Twoje reklamy w wyszukiwarkach kosztują Cię więcej, niż powinny. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się praktykom, których należy unikać, a także tym, które pomogą obniżyć koszt kliknięcia (CPC) oraz podpowiemy, jak zoptymalizować reklamy.
W najbliższym czasie przedsiębiorców czeka sporo istotnych zmian, m.in. w zakresie obowiązków informacyjnych, organizacji i reklamowania wyprzedaży czy posługiwania się opiniami o produktach. Wynika to z unijnej dyrektywy Omnibus. Prace nad jej zaimplementowaniem do polskiego porządku prawnego znajdują się obecnie na etapie legislacyjnym. Projekt ustawy jest po konsultacjach, jednak wydaje się mało prawdopodobne, że krajowy ustawodawca dotrzyma określonego w dyrektywie terminu (28 maja 2022) wprowadzenia nowych przepisów w życie.
Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej stronie internetowej krew, pot i łzy, widzisz duży ruch przychodzący, a jednak nie uzyskujesz żadnych konwersji.
Pisanie tekstów, które są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i przyciągają uwagę klientów, jest niezbędne do osiągnięcia długotrwałego sukcesu. Z tego powodu większość firm prędzej czy później decyduje się na zainwestowanie w teksty SEO. Jednak znalezienie odpowiedniej osoby na to stanowisko wcale nie jest takie proste. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by inwestycja w treści zakończyła się powodzeniem.
Tworzenie buyer persony jest przydatne nie tylko dla działu marketingu Twojej firmy. Wiele pożytku mogą mieć z niej też zespół sprzedaży czy dział odpowiedzialny za Customer Success. W tym artykule przeczytasz, czym jest buyer persona, dlaczego jest ważna dla skutecznego prowadzenia biznesu i jak ją stworzyć.
Wszyscy wiedzą, że jeśli chodzi o reklamowanie produktów, najlepiej działa poczta pantoflowa. Rozwinięciem tej koncepcji jest marketing afiliacyjny. Jest on właściwie opłacaną, cyfrową wersją tej formy reklamy. Działa na rynku już od kilku lat i jest wykorzystywany przez wiele spośród największych firm internetowych do zwiększania sprzedaży. W dzisiejszym wpisie opowiemy, czym on jest i jakie korzyści może przynieść Twojemu sklepowi.