Darmowa dostawa – czy (i jak) ją oferować?
Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?
Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute, wykorzystując skuteczne strategie promocji i marketingu online.
Marketing nie musi być skomplikowany, by był skuteczny. Oto kilka trików, które pomogą Ci w zwiększeniu rozpoznawalności sklepu internetowego.
Black Friday oraz Cyber Monday – sprawdź, jak przygotować swój sklep, aby przeprowadzić promocję zgodnie z prawem.
UX to doświadczenie użytkownika i jego wrażenia z interakcji ze stroną. Jego rola jest coraz bardziej istotna w e-commerce. Co składa się na UX e-sklepu?
W 2025 r. w życie wejście Ustawa o dostępności, która nałoży na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. Co dokładnie nas czeka?
Skorzystanie z rozwiązań Trusted Shops może zwiększyć konwersję Twoich reklam oraz obniżyć ich koszt.
Zaufanie może być potężnym narzędziem marketingowym. Jak je wykorzystywać w SEO, SEA i mediach społecznościowych?