Kampania Back to school w e-commerce: o czym pamiętać?
Powrót do szkoły to czas przecen i promocji. Które produkty dobrze się sprzedają i co możesz zrobić w kwestii marketingu?
Twój sklep internetowy sprzedaje te same produkty, co rynkowi konkurenci. Co możesz zrobić, aby się wyróżnić? Czytaj dalej!
+38% wartości koszyka, +9% konwersji: dowiedz się, jak Trusted Shops przekształca zaufanie klientów w lepsze wyniki e-commerce.
Wysokiej jakości treść jest niezbędna w strategii marketingowej w social mediach. Pokażemy Ci 15 pomysłów na publikacjei, które pozwolą Ci się wyróżnić!
Długi czas dostawy to ryzyko nie tylko uszczerbku na wizerunku, ale też problemów prawnych. Oto zasady dotyczące efektywnej organizacji magazynu.
Jeśli prowadzisz działalność sezonową, w miesiącach poza sezonem czujesz się pewnie nieco bezradnie. Nieważne, czy masz budkę z lodami, czy sprzedajesz...
Większa widoczność, lojalność i konwersje: dowiedz się, które produkty wyróżniają Trusted Shops na tle konkurencji i jakie są ich zalety.
Zwrot towaru to kwestia, z którą muszą mierzyć się wszyscy właściciele e-sklepów. Jakie są strategie, by ich unikać?