Szukaj na blogu

      Jak wykorzystywać zaufanie w marketingu?

      Zaufanie może być potężnym narzędziem marketingowym. Jak je wykorzystywać w SEO, SEA i mediach społecznościowych?

      3min. czytania  |  26.09.2024

      Kupowanie pozytywnych opinii to niedozwolona praktyka

      Poztywne opinie nakręcają sprzedaż. Jednak kupno fałszywych może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

      4min. czytania  |  18.09.2024

      Jak wyróżnić sklep na tle konkurencji? Skuteczne metody

      Wszystkie kampanie marketingowe prowadzone są głównie po to, by wyróżnić się na tle konkurencji. Co zrobić, by Twoja marka wybiła się na rynku?

      5min. czytania  |  28.08.2024

      Jak dbać o wizerunek firmy w sieci? Poradnik dla e-sklepów

      Stworzenie pozytywnego wizerunku w sieci pomoże zwiększyć świadomość marki, sprzedaż oraz wzbudzić zaufanie u potencjalnych klientów.

      3min. czytania  |  21.08.2024

      Reklamacje w sklepie internetowym: wszystko, co musisz wiedzieć

      Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dla e-sprzedawców kluczowe aspekty prawne.

      4min. czytania  |  14.08.2024

      UOKiK nakłada kary za fałszywe opinie

      UOKiK nałożył na dwie firmy kary finansowe za publikowanie fałszywych opinii. Trusted Shops oferuje rzetelne opinie zgodne z dyrektywą Omnibus.

      2min. czytania  |  07.08.2024

      Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?

      Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?

      4min. czytania  |  01.08.2024

      Zaufanie w e-commerce: jak je zbudować i zwiększyć sprzedaż?

      Zaufanie to fundament e-commerce. Dowiedz się, je zbudować, zwiększyć wiarygodność sklepu i cieszyć się wyższą sprzedażą.

      4min. czytania  |  24.07.2024
      Select Country: